The birch begins to crack its outer sheath Of baby green and show the white beneath…

De afgelopen dagen ben ik veel met hout bezig geweest, vormen, opschuren, mooi lakken. Hout voelt altijd goed om mee te werken. Mijn lievelings boom is de berkenboom, ik weet niet waarom maar als ik er een zie staan moet ik altijd aan mijn opa denken. Ook zijn ze gewoon erg mooi met die zilverwitte basten. Hieronder een serie foto’s van bomen die ik door het jaar heen gemaakt heb, de zwartwit foto’s zijn analoog en thuis ontwikkelt vandaar de krasjes en stofjes enzo =)     

 

      

I’ve been working a lot with wood the past few days, Its a material I really like to work with. I like to have tree’s around, specially birch tree’s are a favourite of mine. So every ones in a while I photograph these great big plants.

– Pirate

4 thoughts on “The birch begins to crack its outer sheath Of baby green and show the white beneath…

    • dankje =) ben nu tijdje bezig met zelf ontwikkelen, het is best verslavend er is iets magisch aan iedere keer weer afwachten hoe de foto’s tevoorschijn komen.

Leave a Reply

