Flickr fantastic #1

Fremover skal jeg prøve å ha et fast lite innslag hver søndag, som herved er blitt døpt Flickr fantastic. Poenget er at jeg ønsker å vise frem masse fine og inspirerende bilder fra flotte mennesker verden rundt. Så jeg håper dere liker det jeg finner frem for dere, og kanskje oppdager dere selv en ny liten favorittfotograf/illustratør.

DSC_0168_2_1UntitledUntitledMilton baby! Britain.櫻怒放 Cherry Blossoms, Taichung

In the future I’m going to try to keep up Flickr fantastic on every Sunday, sharing all the nice little wonders that there is to find on this amazing picture page. I hope you all enjoy!

– Birdie 

6 thoughts on “Flickr fantastic #1

      • Nei nei, jeg blir superglad når jeg ser bildene mine på blogger og tumblere, sålenge dem er linka:):) Klarer bare ikke å bli vant til det, hehe. Tusen takk! Og ja, lag gallerier på flickr, det er gøy!

      • Åh så bra 😀 Jeg liker å dele bilder/flinke fotografer med folk, men er alltid på plass med linker. Viktigviktig. Og takk for at du minte meg på om at det finnes et så kjekt like verktøy 😀

Leave a Reply

