swimming in seas of time

Al weer een tijdje geleden dat ik hier iets van me heb laten horen, natuurlijk heb ik hier de gebruikelijke excuses voor. Druk geweest met school, tentamens, geen inspiraaaatie (extra a’s voor dramatisch effect) je kent het wel.

Ondertussen heb ik afgelopen week het eerste jaar van mijn opleiding afgerond, stiekem best wel blij en trots hierover. Na een gefaalde poging vorig jaar nu dan toch meet een studie bezig waar ik volledig achter sta. En daarmee is nu de vakantie aangebroken =) Een schijnbaar eindeloze zee van tijd die zich aan mijn voeten uitspreid en geen enkele verwachting aan mij wat ermee te doen. In die zin is er sinds de basisschool niks veranderd. Een hele zomer om van het ene in het andere project te duiken, gewoon dingen te doen omdat ze leuk zijn. De plannen voor deze zomer zijn om zelf een longboard te bouwen (eerste poging hier toe afgelopen weekend al geëindigd in een gebroken board =P), stempels maken (hieronder een foto van de eerste resultaten^^), thuis analoge foto’s afdrukken en weer meer in olie te gaan schilderen. Hoever ik met deze dingen kom zie ik nog wel, dat is het mooie van een zomervakantie, maar als er leuke dingen ontstaan zal ik er zeker iets over melden hier =).

De stempels so far =) ga ze morgen op blokjes monteren en er vooral nog een heeeeele lading bij maken. Ben zelf wel blij met het paard, zou die zeker wel als echt schaakstuk hebben willen.

Made it through the first year at school and now its time to enjoy the summer =) I like to use the free time the summerbreak gives to dive into all sorts of little projects. What are you planning on doing this summer?

– Pirate

Leave a Reply

