Outgoing snail mail #2

I det siste har jeg vært opptatt med eksamen, brevskriving og jobb. Jeg har fått en god del nye brevvenner, så nå har jeg masse intro-brev jeg skal skrive og sende ut. Det plopper også brev ned i min egen postkasse, og jeg har sendt ut en annonse for brevvenner og deltatt i et intervju for akkurat det samme. Intervjuet vil bli publisert her på mandag.

Jeg holder enda på å redigere bilder fra Frankrike, tror treig må være mellomnavnet mitt. Jeg kan ikke love at det kommer noen innlegg med resten av bildene helt riktig enda, men det blir snart. Snart, snart, snart. I mellom tiden får dere bare se på posten min, tjohei. Som om ikke all denne brevskrivingen skulle bety at jeg ble lei av post, er jeg nå på vei til å ta et postkurs gjennom jobben også. Snakker vi om smør på flesk eller?

Photobucket
The top letter is going to Kendra.
The bottom letter is a swap at swap-bot.com going to Lexidh.

The last week I’ve been busy with finals, writing letters and work. I’ve got quite the big amount of new pen pals, and I am absolutely loving it! I’ve actually sent out an ad looking for fellow snail mailers, and participated in an interview that will be posted here on Monday the 4th.  I am still editing pictures from France, but hopefully posts with those will be up and running in the coming week. In the meanwhile enjoy my mail with me, while I keep studying for a mail course I have to take through work. Talk about putting butter on bacon?

– Birdie 

Leave a Reply

