Received snail mail #1

Jeg har fått svar fra to av pennevennene jeg kontaktet, og det første fikk jeg allerede før jeg dro fra Frankrike. Desverre hadde jeg ikke tid til å svare før jeg dro, og tenkte ikke på å ta det med meg. Så da jeg kom hjem igjen, ventet brev nummer to på meg. Begge varmet hjertet mitt og var så fine å se på! Nå skal jeg kose meg med å skrive tilbake.

Fra Kim/From Kim
Photobucket
Photobucket

Fra Elodie/From Elodie
Photobucket
Photobucket

For now I’ve gotten answers from two of the pen-pals I contacted. The first one I got already before I took off for France, but I didn’t think about bringing it so that I could make a reply. When I got back, the second letter was already waiting for me. Lovely, aren’t they? 😀

– Birdie 

Leave a Reply

