The Bohemian Way

For første gang på veldig lenge har jeg hatt en helg hvor jeg har vært mer hjemmefra enn hjemme. Fredagen var det skole og jobb, lørdagen var det bytur for å handle med min rare mor, og søndag dro jeg, mormor og morfar til Bjørgan for å besøke mamma og kjæresten hennes. Det ble grilling, skigåing og aking. Vel, jeg og hunden min akte mens mamma og hennes utkårede seilte nedover på ski.

Selv om jeg har vært ekstremt sosial til meg å være denne helgen, har jeg hatt tid til å være asosial og derfor fikk jeg endelig sett Moulin Rouge. Det å høre Ewan McGregor og Nicole Kidman synge og danse sammen, var vakrere og morsommere enn jeg hadde trodd. Selve historien i seg selv er jo bare fantastisk, med eksentriske karakterer og herlige kostymer. Denne musikalinspirerte fargeksplosjonen av en herlig film er noe alle burde få meg seg, enten de liker Ewan McGregor, sang, dans, herlige kostymer, Paris, Nicole Kidman, pene damer eller humoristiske effekter.

Nicole Kidman i Moulin Rouge! (Foto: SF Norge)


1 og 2+3 og 4.

Her er noen linker til sangene fra filmen jeg har lagt min elsk på.
Nature Boyspotify // youtube
Lady Marmaladespotify // youtube
El Tango De Roxannespotify // youtube
Hindi Sad Diamondsspotify // youtube 

After being busy with work, way to much suitcase-shopping, barbequing and running around in the sun and snow, I took the time to watch Moulin Rouge. This colorexplotion of a musical movie is absolutely right to watch for everyone that likes Ewan McGregor, singing, dancing, lovely costumes, Paris, Nicole Kidman, lovely ladies or fun effects.

– Birdie 

Leave a Reply

