Bambi og Trampe på glattisen

Når man har tentamener på skolen er man gjerne ferdig litt tidligere enn vanlig. Det var fortsatt varmt, lyst og fint da jeg kom hjem så da spratt jeg opp på loftet på uthuset til besteforeldrene mine. Jeg stikker opp dit nå og da når jeg kjeder meg, og i dag fant jeg igjen Bambi-boka mi! Jeg ble så glad når jeg fant den, så nå har sengelektyre for i natt også. Jeg fant også en bok om Ariel, den lille havfruen og en del Barbie bøker, men de fikk ligge i eskene sine enn så lenge. Tanken på at jeg kan oppdage de igjen på nytt senere er så fin.

Got to go home early from school today thanks to a full day test. Went hunting for treasures in my grandparents attic, and found my old Bambi book! That made me so happy, and now I have something really nice to read at bed tonight. 

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

– Birdie

Leave a Reply

